środa, 12 lutego 2014

Rozdział 9

- Jesteś dla mnie bardzo ważna. Bardzo mi na tobie zależy i...- nie dałam mu dokończyć. Złapałam go za ramiona i namiętnie wbiłam się w jego usta.
- Nie skończyłem.- oderwał się ode mnie a na jego twarzy pojwił się ten słodki rumieniec wraz z uśmiechem.
- No mów.- popędziłam go.
- Prawdopodobnie cię kocham. Mówię prawdopodobnie bo nie wiem, nigdy nie czułem do kogoś miłości i nie wiem jak ona się objawia. Ale z tego co teraz czuje wnioskuję, że to właśnie ciebie nią obdarzyłem.
- Mam tak samo.- powiedziałam i ponownie wbiłam się w jego usta. Po parunastu sekundach oderwaliśmy się od siebie by zaczerpnąć powietrza.
- Pamiętasz co ci obiecałem?- szepnął a ja pokiwałąm przecząco głową.- Dziś spędzimy normalny dzień, z dala od gangu, twojego ojca, szkoły... zrobimy sobie taki prezent walentynkowy.
- Ale walentynki dopiero za tydzień.- zaśmiałam się i delikatnie poklepałam chłopaka po ramieniu.
- I co z tego? Zbieraj się, jak będziesz gotowa to zejdź na dół.- powiedział. Pokiwałam głową na znak, że się zgadzam i pobiegłam na górę. Weszłam do swojego pokoju a następnie do łazienki. Dla pewności zamknęłam pomieszczenie i rozebrałam się do naga. Odkręciłam wodę, po czym weszłam do wanny. Ciepła woda otuliła moje ciało a na skórze pojawiła się tak zwana gęsia skórka. Wzięłam do ręki szampon i namydliłam włosy, które potem dokładnie spłukałam. Jeszcze chwile posiedziałam w wannie. Po parunastu minutach owinęłam się w biały ręcznik. Podeszłam do szafki i wyjęłam z niej kosmetyki. Zrobiłam sobie delikatny makijaż. Założyłam szlafrok i od razu pobiegłam do garderoby. Wertowałam wzrokiem po wszystkich ubraniach. W końcu wybrałam zwiewny sweterek i krótkie shorty. Przejrzałam się w lustrze i byłam zadowolona ze swojego wyglądu. Włosy upięłam w luźnego koka. Zeszłam powoli na dół, ale Niall'a nigdzie nie było.
- Niall!- krzyknęłam.
- Kuchnia.- dostałam odpowiedź. Poszłam do pomieszczenia i mnie zatkało. Chłopak wyglądał niesamowicie.- Co jest?- spytał.
- Nie nic...- szepnęłam uśmiechnięta.
- Jedziemy?
- Ehe.- poszłam ubrać buty i już po chwili siedzieliśmy w samochodzie. - W ogóle gdzie jedziemy?
- To niespodzianka.- powiedział, po czym położył dłoń na moim udzie.
- Nie lubię niespodzianek.- zrobiłam smutną minę na co chłopak się zaśmiał.
- Niespodzianka i koniec.
- Ale...- nie dokończyłam, Horan zacisnął rękę na mojej nodze.- Ale no we...- znowu to zrobił.- No dobra no.- powiedziałam zrezygnowana a uścisk Niall'a się poluzował. Resztę drogi spędziliśmy w ciszy, ale wcale nie tej krępującej. To była przyjemna cisza. Za oknem robiło się ciemno, a my jeszcze byliśmy w drodze. Już miałam odezwać się, by spytać za ile będziemy, gdy skręciliśmy w kamienną uliczkę. Dookoła był tylko las, w pewnej chwili chłopak zatrzymał się i okrążył samochód. Otworzył mi drzwi i podał rękę, którą oczywiście złapałam. Było pięknie, zdziwiło mnie tylko to, że chłopak cały czas oglądał się za siebie. Zakrył mi oczy i zaczął prowadzić do celu. Zabrał ręce a mnie ponownie tego dnia zatkało. Pod drewnianą altanką było coś w stylu wanny, po drugiej połowie postawione były belki, krzesła i stolik. Dookoła rozstawione były różnych kolorów świeczki. Wszystko to było takie piękne, idealne
- Matko Niall... tu jest pięknie.- wtuliłam się w tors chłopaka i zaciągnęłam się jego zapachem.
- To wszystko dla ciebie, kochana.- pocałował mnie w czoło.
- Jaki piękny widok, a ty mój drogi przyjacielu... zapłacisz mi za tą zdradę.- ten znajomy głos, którego tak bardzo nie chciałam słyszeć. Odwróciłam się i ujrzałam mojego kretyńsko uśmiechającego się ojca... pfu, Charles'a.

Tak wiem, krótki, nudny... ale musiał taki być. Przepraszam, że tak długo nie dodawałam rozdziałów.
NASTĘPNY ROZDZIAŁ ZA 25 KOMENTARZY

33 komentarze:

  1. a tak się pięknie zapowiadało.. jednak nie zawsze jest jak chcemy zwłaszcza teraz jak pojawił się ojciec dziewczyny.. czekam na następny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Megaaa ;* Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału ;)) /Paaatii ;33

    OdpowiedzUsuń
  3. wcale nie nudny :) czekamy na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy na kolejny xD Ten jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny, kocham cie i pisz dalej. życzę weny <3333333

    OdpowiedzUsuń
  6. Super trafiłam na twojego bloga zisiaj i go pokochałam ;) czekam na next;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ; )) Ale masz talent ; *** Gratulacje :) Czekam na kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Megaa ♥ Co za napięcie ; p Czekam na nexta < 333

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny! Wszystko szło w dobrą stronę, było tak słodko i romantycznie, a tu nagle jej ojciec!
    Czekam na next! <3

    http://i-am-lost-without-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Co tam do jasnej cholery robi jej ojciec?! Rozdział świetny, czekam nn.

    OdpowiedzUsuń
  11. A świetne dawaj dalej <333333

    OdpowiedzUsuń
  12. Zajebiste, next please :*****

    OdpowiedzUsuń
  13. nominowałam cię do blog liebster awards !
    Więcej tu :
    http://midnight-memories-story-of-us.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. BOSKIE TYLKO CO DALEJ ?

    OdpowiedzUsuń
  15. co kłamiesz? Booski

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny, czekam na next <3333333

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy następna część ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej :D
    U mnie nowy rozdział. Zapraszam.
    klaroline-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Czemu nie dodajesz rozdziału?! ~•~ jestem zła na cb. Tak ogólnie to rozdział fajny ale głupie jest to że wymuszasz komentarze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogarnij się może nie ma czasu? może coś się stało? a ty się wkurwiasz o rozdział WTF!?! i nie jest głupie to że wymusza komentarze tylko chce wiedzieć czy ktoś poprostu czyta to opowiadanie!!!

      Usuń
  20. Do Alicja Buczynska : ogarnij się może nie ma czasu? może coś się stało? a ty się wkurwiasz o rozdział WTF!?! i nie jest głupie to że wymusza komentarze tylko chce wiedzieć czy ktoś poprostu czyta to opowiadanie!!!




    A co do rozdziału to świetny czekam na kolejny ♥ i jestem ciekawa co Chearl's ( przepraszam jeśli źle napisałam) zrobi Niall'owi nie mogę sie doczekać ♥ ;***

    OdpowiedzUsuń
  21. Super rozdział <3
    Zapraszam do mnie :)
    http://you-are-my-drug-zerrie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. KIEDY NASTĘPNY ? :C

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostałaś nominowana do Liebster Award!
    Szczegóły u mnie na blogu: http://we-dont-want-to-be-like-them.blogspot.com/2014/04/libster-award.html

    OdpowiedzUsuń

  24. Nominuje Cię do Liebster Blog Award.
    Szczegóły tutaj---> http://we-dont-want-to-be-like-them.blogspot.com/p/liebster-blog-award_5106.html

    OdpowiedzUsuń